.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نقش مازندران در دوران دفاع مقدس برای آیندگان تبیین شود
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به رشادت‌های رزمندگان مازندران در جنگ تحمیلی گفت: نقش مازندران در دوران دفاع مقدس برای آیندگان تبیین شود.

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در دومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و شورای راهبردی پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران در محل پارک موزه دفاع مقدس استان، اظهار داشت: باید آثار شهدا به صورت عینی در جامعه تبیین تا ماندگار باقی بماند.

وی افزود: پارک موزه دفاع مقدس مازندران باید شناسنامه و معرفی عملکرد مازندران در هشت سال جنگ تحمیلی باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مازندران نقش اثرگذاری در دفاع مقدس داشته است، تصریح کرد: تسریع در احداث پارک موزه دفاع مقدس امری ضروری و مهم است.

طبرسی با بیان اینکه مردم مازندران دارای قهرمانان و دلاورمردانی بوده که سبب ولایتمداری این خطه شده است، افزود: مردم مازندران همواره پیرو خط ولایت‌فقیه بوده و مقابل استکبار و کمونیست‌ها همواره ایستادگی کرده است.

وی با اعلام اینکه پارک موزه دفاع مقدس مازندران به عنوان اثری نفیس، گرانقدر و ماندگار به یاد شهدا و ایثارگرانی که دل در گرو ولایت داشتند باید ساخته شود، گفت: باید در ساخت این مکان مقدس و ارزشی همه مسئولان استان اهتمام کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر حفظ تاریخ دوران دفاع مقدس، افزود: بهترین مکان ماندگاری و یادآوری تاریخ دفاع مقدس، احداث پارک موزه دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس برای احیا غدیر و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، یادآور شد: نقش سرداران مازندرانی در دوران دفاع مقدس باید برای آیندگان تبیین شود.

تداوم ولایت و امامت در دفاع مقدس

ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک عید غدیر خم، افزود: دفاع مقدس در امتداد ولایت و امامت بوده است.

وی با بیان اینکه همچنان جریان مبارزه انقلاب اسلامی ادامه دارد، گفت: مسلمانان ایران اسلامی بزودی با کمک کشورهای اسلامی، داعش و استکبار را بیرون خواهند کرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران با کمک مسئولان استانی و ملی ساخته شود،  تصریح کرد: مازندران سابقه درخشان در دوران دفاع مقدس، انقلاب و عصر کنونی در تقدیم شهدای مدافع حرم دارد./تسنیم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.